Boards.ie uses cookies. By continuing to browse this site you are agreeing to our use of cookies. Click here to find out more x

eir Representatives

N/A
Response Time
N/A
Response Rate

We're online:

Monday - Friday: 12pm - 5pm

Cancel order within cooling off period

25.03.2019 01:43 #16
Registered User
Originally posted by wmpdd3
I'd you are connected with one supplier and reverting to that supplier, make sure you get your uan and crn from eir by email before your account is closed and churned.

If you have never been connected, then disregard.


Thanks.

As above can someone PM me the UAN and CRN please
25.03.2019 11:47 #17
Originally posted by JustLen
Originally posted by wmpdd3
I'd you are connected with one supplier and reverting to that supplier, make sure you get your uan and crn from eir by email before your account is closed and churned.

If you have never been connected, then disregard.


Thanks.

As above can someone PM me the UAN and CRN please

Hi JustLen

Could you pm me the following details please?

Name
Account Number
1st line of address
DOB
Are you the account holder?

Many thanks

Linzi
25.03.2019 22:05 #18
Registered User
Originally posted by eir: Linzi
Hi JustLen

Could you pm me the following details please?

Name
Account Number
1st line of address
DOB
Are you the account holder?

Many thanks

Linzi


Just sent details via PM for third time. Thanks
26.03.2019 10:11 #19
Originally posted by JustLen
Originally posted by eir: Linzi
Hi JustLen

Could you pm me the following details please?

Name
Account Number
1st line of address
DOB
Are you the account holder?

Many thanks

Linzi


Just sent details via PM for third time. Thanks

I have replied to your PM

Thanks

Linzi
26.03.2019 18:54 #20
Registered User
Linzi

You have PM'd me my UAN.

You haven't addressed my query. Can you please answer my query as per previous post.


''I'm now getting calls to arrange installation.

I have advised installations that the order was cancelled.

Can someone confirm the following;

a) My line will not be taken over by eir
b) I will not be charged

Thanks"
27.03.2019 14:09 #21
Originally posted by JustLen
Linzi

You have PM'd me my UAN.

You haven't addressed my query. Can you please answer my query as per previous post.


''I'm now getting calls to arrange installation.

I have advised installations that the order was cancelled.

Can someone confirm the following;

a) My line will not be taken over by eir
b) I will not be charged

Thanks"

Hi JustLen

I have sent you a pm.

Regards

Linzi
27.03.2019 17:51 #22
Registered User
Your account is in the process of being closed but it will take 48 hours to complete.

Regards

Linzi

PM quoted above.

I take it the cancellation was not put through as suspected.


Why has my account not been cancelled as per my cancellation 2 weeks ago?!!



Can you confirm the two points I have raised?
27.03.2019 17:55 #23
Originally posted by JustLen
Your account is in the process of being closed but it will take 48 hours to complete.

Regards

Linzi

PM quoted above.

I take it the cancellation was not put through as suspected.


Why has my account not been cancelled as per my cancellation 2 weeks ago?!!



Can you confirm the two points I have raised?

As I stated in the pm, Your account is in the process of being closed and your account balance is zero.  So no your line won't be taken over by eir and no you won't be charged. 

Kind regards

Linzi
28.03.2019 11:22 #24
Registered User
Originally posted by eir: Linzi
As I stated in the pm, Your account is in the process of being closed and your account balance is zero.  So no your line won't be taken over by eir and no you won't be charged. 

Kind regards

Linzi


Just confirmed with Sky that my line has been taken off them.

They just tried to set up my broadband as a new account but they confirm there is a block on the line.

This absolutely has to be sorted out can someone look at this?
28.03.2019 12:42 #25
Originally posted by JustLen
Originally posted by eir: Linzi
As I stated in the pm, Your account is in the process of being closed and your account balance is zero.  So no your line won't be taken over by eir and no you won't be charged. 

Kind regards

Linzi


Just confirmed with Sky that my line has been taken off them.

They just tried to set up my broadband as a new account but they confirm there is a block on the line.

This absolutely has to be sorted out can someone look at this?

Hi JustLen

I have just checked and the cancellation process has just cleared. The account is now terminated.

Regards

Linzi
Last edited by eir: Linzi: 28.03.2019 at 12:48.
28.03.2019 14:10 #26
Registered User
Originally posted by eir: Linzi
Hi JustLen

I have just checked and the cancellation process has just cleared. The account is now terminated.

Regards

Linzi


So what about my phone line?

My two mobile phones are now not in service!!!!!!!!

These mobiles should not have been cancelled
28.03.2019 14:13 #27
Registered User
Please guys this is torture.

I need my mobile for work can someone take this on and try resolve
28.03.2019 14:40 #28
Originally posted by JustLen
Please guys this is torture.

I need my mobile for work can someone take this on and try resolve

JustLen 

You need to call 1901, I can't cancel or activate accounts through boards.  

Regards

Linzi
28.03.2019 14:57 #29
Registered User
I don't need to cancel or activate an account through boards.

Could you please make an attempt to help me.

I have been on here for two weeks so this wouldn't happen. You personally assured me continuosly this wouldn't happen.

Please take some responsibility and look into this.
28.03.2019 15:14 #30
Originally posted by JustLen
I don't need to cancel or  activate an account through boards.

Could you please make an attempt to help me.

I have been on here for two weeks so this wouldn't happen. You personally assured me continuosly this wouldn't happen.

Please take some responsibility and look into this.

JustLen

You asked me to check if the account has been cancelled and give you your UAN which I did.  I also advised through pm that it was going to take 48 hours to cancel down.  The finalization of the cancellation was confirmed this morning after you have spoken to Sky.  They should now be able to take over the line.  You never mentioned anything on this forum about keeping mobiles so these must have been cancelled, as all your services where bundled together.  I am very sorry for this confusion.  I can't help any further through this forum you need to speak to the loyalty department to get this sorted out. 

Kind regards

Linzi
Reply to thread
Bold
Italic
Underline
Strikethrough
Align left
Center
Align right
Bullet list
Insert an image
Insert an emoticon
Insert a YouTube video
Remove Formatting
View source
Please Log In or Sign Up to join the discussion