#1

Not sure if this is the right place to put this.. It's my first thread (awww) lol..
Just I've seen some pretty mad usernames in my travels as a boardsie and I was wondering how people chose theirs

AngryBollix Banned
#2

self explanatory

1 person has thanked this post
#3

I dunno, shur.

47 people have thanked this post
#4

AngryBollix said:
self explanatory


Haha guess so there's medication for that you know.. I joke

MickySticks Banned
#5

Got mine off of an American TV comedy, as in "awh mickysticks".

DEFTLEFTHAND Registered User
#6

I was intoxicated when I signed up and listening to a Babyshambles song called deftlefthand.

hairyslug Registered User
#7

Was sitting on the jacks and looked down

8 people have thanked this post
AngryBollix Banned
#8

vtec_vixen said:
Haha guess so there's medication for that you know.. I joke



Yes. Violence usually works a treat

1 person has thanked this post
#9

hairyslug said:
Was sitting on the jacks and looked down



#10

I suppose since I started this thread its only fair that I divulge where mine came from. It stems from my obsession for Jap vehicles lol...That and I couldn't think of anything daycent

1 person has thanked this post
bluewolf being awesome
#11

i have a blue wolf that follows me around and talks to me


nah, it's a username i've been using for many years, favourite colour + animal

2 people have thanked this post
AngryBollix Banned
#12

hairyslug said:
Was sitting on the jacks and looked down



I'd have come up with hairy whopper

#13

AngryBollix said:
I'd have come up with hairy whopper


If that were the case for me now Id be quiiiite worried hahaha

Urquell Registered User
#14

I was drinking a beer

1 person has thanked this post
Slunk Registered User
#15

Tried a random word nobody else would have.Not. random enough for some sites though

1 person has thanked this post

Want to share your thoughts?

Login here to discuss!