![]() |
|
|
#1 |
|
Registered User
![]() |
hjälpa med svenska språk
hejhej allihopa!
jag undrar om det finns någon som kan hjälpa mig här. jag bodde för 2 år i Stkhlm (och nu är i Dublin).....men vill fortsätta med att lära mig svenska. jag är irländska så jag kan erbjuda sig ett Dublin(ish) uttal....om ni vill!!! ![]() tack så mycket |
|
|
|
|
Advertisement
|
|
To remove these adverts, please create an account, or log in! You must have an account to post anyway :-) |
|
|
#2 |
|
Registered User
![]() |
Did you try the language institute in Sandymount. I know they do Norwegian lessons anyway. Im learning Norwegian myself, pretty similar to Swedish, which is the cool thing about learning a Nordic language, you can pretty much understand swedish danish and norwegian once you get pretty fluent, although Danish sounds like a drunken slurr to me still
|
|
|
#3 |
|
Registered User
![]() |
i hear ya on the danish part! i can pratar away på svenska to a dane but they reply to me and we have to switch to english
actually what i was looking for was someone to speak swedish with in a casual environment, not classes. i've lived with swedish as an everyday language for 3 years and i'm so comfortable with it but i don't want to lose that ability. så om det finns någon som kan hjälpa mig.... .....det finns gratis kaffe med!
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Earl Magnus Erlendsson of Orkney
![]() Join Date: Jul 2005
|
You can check out http://dublinsvenskar.brolin.info and/or these people
|
|
|
#7 |
|
Registered User
![]() |
Du verkar förstå språket rätt så bra, vad behöver du hjälp med?
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Registered User
![]() |
Jeg tror at han bare trenger noen å snakke med, så at han kan praktisere sin muntlig Svensk.
|
![]() |
|
|
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
|
|